MALOOBCHOD

Konkurenční výhoda je v maloobchodě to, co dělá firmu úspěšnou. Jsme inovativní a proaktivní, čerpáme z aktuálních trendů.

Maloobchodní prodejci patří mezi nejčastější zadavatele mystery shoppingu. Patří sem např. předměty denní spotřeby – kosmetické, hygienické potřeby, drogistické zbožípotraviny, nápoje, lékyspotřební technika, oděvy a další.

Soustřeďujeme se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující – na prostředí maloobchodních jednotek, tvorbu sortimentu, řízení pohybu zboží, prodej mimo síť “kamenných obchodů”, ale také na organizaci podnikových procesů a řízení pracovníků. Výjimečná pozornost je věnována ochraně spotřebitele a poskytování zákaznického servisu.

Umíme hodnotit techniky obchodního provozu (systém obchodního provozu, skladové technologie, maloobchodní technologie, nákupní prostředí a nákupní atmosféra, design prodejny a prezentace zboží).

Velkou pozornost věnujeme také uplatnění různých informačních a komunikačních technologií v retailingu (identifikace zboží, informační systémy o pohybu zboží atd.) a soustřeďujeme se na jejich přínosy pro produktivitu práce a efektivnost oběhových procesů, pro poznání nákupního chování zákazníků, ale i na to, jak se uplatnění těchto technologií a systémů promítá do změn v průběhu podnikových procesů i do náplně práce a požadavků na kvalifikaci na jednotlivých pracovních místech.