Banking

Mystery Shopping v oblasti bankovnictví je královskou disciplínou celého oboru. Proto se naši inspektoři rekrutují vždy podle toho, aby přesně zapadali do cílové skupiny klienta, dle konkrétního zaměření.

Mystery Shopping pro oblast bankovnictví je velmi specifická činnost, která vždy vychází z aktuálních potřeb klienta. Vždy sestavujeme individuální plány. Pro příklad uvádíme některé z otázek, na které můžeme hledat odpověď.

Dodržují Vaši prodejci standardy zákaznické péče, které Vaše společnost stanovila?

Jak často se Vaším zákazníkům dostává jedinečné (nebo špatné) péče od Vašich poradců?

Mají Vaši poradci dostatečnou znalost produktů (služeb)?

Snaží se Vaši poradci efektivně uzavřít prodej nebo pouze informují zákazníky?

Dokáží Vaši poradci překonat námitky zákazníků?

Jaká jsou nejsilnější a nejslabší místa interakce Vašich poradců se zákazníky?

Na co by se měl zaměřit následný trénink (coaching) Vašich poradců?

Jsou některé z Vašich poboček nebo poradců lepší než ostatní v poskytování zákaznické péče?

Jak si Vaše společnost vede v zákaznickém servisu v porovnáni s konkurencí? Jaká jsou silná a slabá místa konkurentů?

Je Váš prodejní proces efektivní a rychlý? Jak dlouho trvá zákazníkovi uskutečnit nákup?

Je prostředí Vašich poboček příjemné a v souladu s image Vaší značky? Jsou pobočky vždy čisté?

Je snadné Vaše pobočky najít?